En vecka sedan sist..

Jaha nu har jag gått i skolan ett tag. Jag trivs faktiskt. Fredag, lördag och söndag hade jag panik över skolan, det var Angered inte Polhem! :O Efter måndagen känndes det bättre. Riktigt helt bra och hemma kommer ta ett tag innan det känns, "som vanligt" blir det väl tillslut. Men jag vet att jag har valt rätt :) Idag kom lönen, hihi^^ Gissa vad jag gjorde då? Jo jag var på stan och handlade :) Massa nya grejer plus att jag hämtade ut mina nya glasögon. Jag har inget planerat för någon dag framöver, tänker ta det lite lugnt ett tag nu. Är inte jätte aktiv här men ska bli det så småningom, jag lovar.
Puss på er tills vi hörs igen <3Ja, efter sommaren nu så är jag aningen brun och mörkhårig.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0